Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów
Dodane Wtorek, 17 Kwietnia 2018, 13:05:35, ID ogłoszenia: 9840Opis ogłoszenia Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów
U NAS MOŻNA:
- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- być zatrudnionym w ramach umowy o pracę bez okresu próbnego,
- posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizację celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:
- pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
- jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Wyślij do nas Twoje CV już dziś!
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Prosimy o zamieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Banku Pocztowego S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 podanych przeze mnie danych osobowych w celach rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do tych danych oraz do ich przetwarzania.”
Opis ogłoszenia - Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów
U NAS MOŻNA:
- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- być zatrudnionym w ramach umowy o pracę bez okresu próbnego,
- posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizację celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:
- pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
- jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Wyślij do nas Twoje CV już dziś!
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Prosimy o zamieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Banku Pocztowego S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 podanych przeze mnie danych osobowych w celach rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do tych danych oraz do ich przetwarzania.”