Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów

Dodane Wtorek, 17 Kwietnia 2018, 13:05:35, ID ogłoszenia: 9840
Do negocjacji
Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów
Wyświetleń: 531

Opis ogłoszenia Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów

U NAS MOŻNA:

- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- być zatrudnionym w ramach umowy o pracę bez okresu próbnego,
- posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizację celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:
- pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
- jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera

Wyślij do nas Twoje CV już dziś!

Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Prosimy o zamieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych następującego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Banku Pocztowego S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 podanych przeze mnie danych osobowych w celach rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do tych danych oraz do ich przetwarzania.”

Opis ogłoszenia - Bank Pocztowy - Opiekun Klienta - Tarnów

U NAS MOŻNA:

- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- być zatrudnionym w ramach umowy o pracę bez okresu próbnego,
- posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizację celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:
- pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
- jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera

Wyślij do nas Twoje CV już dziś!

Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Prosimy o zamieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych następującego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Banku Pocztowego S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 podanych przeze mnie danych osobowych w celach rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne i przysługuje mi prawo wglądu do tych danych oraz do ich przetwarzania.”